lauantai 15. helmikuuta 2014

Kenkätärppi keväälle/kesälle

Nopea katsaus ensi kesän kenkätrendeihin ja todella huonoja uutisia niille, jotka saavat terveyskenkä- tyylistä puistatuksia ja hyviä taas minun kaltaisilleni, joiden jalat viihtyvät parhaiten matalissa ja mukavissa kengissä. Tulevan kesän ehdoton kenkätrendi näyttäisi olevan nimittäin matalat sandaalit.

Sandaalit: Maahiset  //  Hilfiger demin  //  Birkenstock  //  Golddigga


Nyt vaan kaivamaan esille kaapien kätköistä vanhat kunnon rantaläpsyt sillä voidaan siis olettaa, että kesän hittikenkä on juurikin tuo vanha kunnon terveyssandaali tai rantaläpsytin.

Sandaalit: Lee Cooper

Löytyykö sinun kaapistasi nämä? Jos ei niin kehoitan hankkimaan ainakin yhdet nyt, kun niitä vielä saa. Just in case. Ehkäpä mielesi vielä muuttuu ennen kesää.

Ihanaa, kun välillä voi olla trendikäs ja käytännöllinen yhtäaikaa.

2 kommenttia:

  1. En halua!!!! Ääk!!! Kauhulla olen kesän kenkätrendejä tutkinut... :D

    VastaaPoista
  2. Oi mä haluan! Mä olen katellu niitä ihan perusmustia Birkenstockeja ja ne tulee olemaan niin kivat!
    Hyvä että muistutit, näin näitä syksyllä jo blogeissa, mutta unohdin kokonaan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3